Priima asiakaspalvelu syntyy halusta auttaa asiakasta
Oli kunnia päästä välittämään iloa sekä nostattamaan yhteistyöhenkeä Seinäjoen keskustan yrittäjille. Into Seinäjoen järkkäämän tapahtuman teemana oli maailmanluokan asiakaspalvelukokemuksen rakentaminen. Puheessa lähdin liikkeelle perusasioista: Oman ammattitaidon arvostamisesta ja asiakkaan toiveiden huomioon ottamisesta. Lisäksi annoin konkreettisia esimerkkejä, miten jokainen voi vaikuttaa omaan asenteeseen simppeleillä konrkeettisilla teoilla. Priima asiakaspalvelu syntyy aidosta halusta auttaa asiakasta. Usein se vaatii heittäytymistä tilanteeseen, itsensä ylittämistä ja rohkeutta olla oma itsensä. Korostin myös miten tärkeää on pelata yhteen paikallisten yrittäjien kanssa. Kun yksi menestyy luo se paremmat mahdollisuudet myös muille. Yhteistyö ja tervehenkinen kilpailu auttavat nostaamaan yritysten kiinnostavuutta alueellisesti, minkä ansiosta yhä useampien toimijoiden on mahdollista menestyä. Asenne ja positiivinen suhtautuminen haasteisiin ratkaisee ja täytyy sanoa, että Seinäjoella oli meininki todellakin katossa. Iso kiitos Into Seinäjoki ja paikalliset yrittäjät upeasta päivästä!